Åkte till John of god

För många åre sendan,, säkert sex år sen, började det ta form i mitt huvud om att åka till John of god i Brasilien
Så med tiden kollar man runt och letar info på webben och ser filmer, läser massor v saker ang detta ämne.
Transmediumet John of god i Abidiania Brasilien.
 
Och när jag i Spetember -15 kom hem från en resa i Turkiet som inte gick i min väg så bestämde jag mig direkt för att Nu  Nu var tiden inne för att åka till John of god.
Sagt som gjort så gjorde jag det . Bokade direkt , men ville åka över nyåret då jag inte föredrar svenskarnas nyårsfirande med supandet, så jag bokade över nyåret och så blev det ju månader av förberedelser inför resan
 
 
 
Här är jag och John of god på Casan en förmiddag. Han är vår tids mest kraftfulla medium.
 
 
http://www.johnofgodhealingresor.se/?gclid=CJeykZaC6soCFcsW0wodeEcP6Q
 
Att resa hit är inte charter resa som man super och shoppar på, nej här ber och mediteras det och man försöker heala sig själv.
Det är väldigt svårt att berätta om denna resa för den måste man göra själv för att förstå.
Men det hela går ut på att man söker bot och bättring på alla / olika plan.
 
 
Ja vår guide Maria Dahlström var så duktig och snälla och rar person så hon har mina rekommendationer.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På Casan stället som är byggt på ett kristallberg. Med underbar energi. Casan har en underbar trädgård med bänkar att sitta och meditera på.
 
 
 
 
Här ovan ser ni korridoren till rummen med Kristall bed
 
 
 
 
 
Här är Kristallbed. Jisses amalia .  En sådan står på min önske lista och så får det bli Tack.
Kristaller som lyser i chackra färgerna över ens kropp. Och jag kan meddela att det händer grejer.
 
 
 
 
 
Porten in på Casan som är öppen från sex på morgonen till Åtta på kvällen.
Härligt att gå dit klockan sex för att meditera innan den stora strömmen av folk kommer .
 
 
 
Här står jag och ber vid en av tre  Trianglarna på Casan. Ochjag  ber om de saker jag vill skall bli bättre och helade.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag åkte till Abadiania utan att känna någon och fick underbar vänner där . Här är två av dom 
Catrin som bor på låglandet Och Angelica som bor vid gränsen till norrland och jag som bor i Trollebo
Vi hade fantasktisa upplevelser och som vi generöst kunde prata med varandra om.
För sådana här saker  kan man inte prata med vem som helst. Dom skulle inte förstå.
Då vi inte spelar samma match.
 
 
 
 
Härligt att alla är vitklädda och vi badar i ljus Från Entiteterna.
 
 
 
 
Här är en video om John of god men den är på Ryska och engelska men ni kan själva googla på svar  och info..
 
 
Jag har gjort en operation där, en andlig sådan  och får se resultat så småningom har än så länge bar kännt den..
 
 
 
 
Image result for trance medium
 
 
 
"Trance mediumship" is often seen as a form of mental mediumship. Most trance mediums remain conscious during a communication period, wherein a spirit uses the medium's mind to communicate. The spirit or spirits using the medium's mind influences the mind with the thoughts being conveyed.
 
 
Hit till Abadiania kommer det folk från hela världen för en och samma sak. Ber om bättring av något.
50% hjälper dom med den andra 50 % jobbar mena själv. Men då jag inte nöjer mig med det så gör jag lite till.
 
Jag är så tacksam för att få gjort denna resa men jag kans säga till dom som funderar på att åka ner . Två veckor räcker inte . Minst tre veckor kan jag rekommendera..
 
 
 
 
Ha det gott alla vackra själar
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0