Cadilac

 
Ja det finns många härlig bilar på denna jord och  mågna skan man begrunna med häpad och många med bekvämliheter och många häftiga  och störtcoola och vad med  la listan kan göras lång. Och vi alla bestämmer ju själv vad vi köper för märke. 
 
 
 
Den första Cadilacen Elvis Presly köpte var rosa  men den ble förstörd i en olycka därefter köpte han en blå Cadilac som han lät omlackas till Rosa och Elvis gav senare denna rosa cadilac med svart tak till sin mor.
 
Vilken kille han var Elvis Presly. Men tyvärr tog hans tuffa karriär slut på både hans äktenskap och liv.
 
 
 
Ja stilig bil och man , men nu för tiden så skall det ju var en kvinna framför bilen .. någon slags kärleksförklaring  från mannen till kvinnan att allt dom älskar är bilar och kvinnor .. eller ?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En änglabil , vit med vingar
 
 
Mycke häftig färg denna röda förföriska.
 
 
Vingar är härligt
 
 
Inget för svensson eller vad trors ?
 
 
 
Men se där ja..
 
 
 
Kaxigt stilrent
 
 
 
 
 
Skulle passa mig ypperligt denna lila skönhet
 
 
Glidarbil
 
 
Vildmarks skönhet
 
 
En mycke härlig bild 
 
 
 
Ja Cadilac kan man hitta i massa av olika utseenden färger och årsmodeller.
Härligt att se.
 
Själv så rakar jag ju nu äga en Cadilac helt plötsligt.
Så kan det gå i mitt nya liv att jag går helt på min mage och det kan gå snabbt med mina beslut och dom är helt rätt vad det än blir. magen dvs mitt hjärta min själ betämmer och mitt ego har inget med det att göra.
 
 
 
 
Här ser ni Farmors gull som mer än gärna hjälper till att hålla min trogna Skoda Bettan ren.
 
Men Bettan börjar bli lite trött så jag beslutar att köpa en annan Bettan dvs en Skoda
Men ödet ville tydligen inte det , det  blev en helt annan sort  och folk tappar hakan då jag som bor i Fjällen köper en Cadilac.
 
 
 
Men du ser  Visst passar den in.
 
 
 
Den känns helt rätt 
 
 
 
 Det kan var lite kallt åt henne i bland , men det fixar hon .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Här har ni några länkar ang Cadilac 
 
 
http://www.cadillac.com/sedans/ct6-sedan.html?socid=fb_CTA_ct6futurev_CT6_0331
 
 
http://www.cadillacclub.se/caddyklipp/caddyklipp.html
 
 
Om Elvis är Kung  han är kung av ljud. Jag Dottning av Ljus 
 
 
HA en underbar dag Och ta hand om er . Gör det erat hjärta säger  
 
KRAM TILL ER ALLA 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0