Friends

Vänner är något som är värdefullt och jag har några extra i guldkant  på min livsväg.
Jag är Grymt tacksam för att jag får dela en del av min tid här på jorden med dem.
 
 
 
 
De senaste fem åren har jag och Lotta bollat våra bollar både högt och lågt, långt och kort.
Jisses jad skulle jag gjort utan Lotta systra mi.
Jag är oerhört tacksam för allt som givits mig och att att få dela det med dig och våra resor tillsammans 
Har varit grymma. På prästinnans väg vi vandrar och utför arbeten med ljuset.
 
 
 
 
Nya vänner Från Brasiliens resa Är Catrin Angelica och Jerkan Vi har alla mycke att lära varnadra då vi har massor av olika erfarenheter och kunskaper.
 
 
 
 
 
Angelica Rasmusson från Gävle har ett företag som heter Själarum ,så hon finns på Nätet 
Bara att söka efter Själarum på facebook och på hemsida.
 
In kom hon farande i mitt liv snabbt som på en Rodelbana .. hahah  Ja Brasilen Resan till John of god 
blev bra ytterligare ett bollplankmed Henne. En tjej med samma humor som jag .
Det uppskattas verkligen.
 
 
 
 
 
Några andra som påverkat mitt liv positivt och jag är väldigt tacksam att lära känna är 
Sofia Botorp och Sandra Hofer mina systrar på Prästinnans väg . Dom är riktiga krigare.
Och kan verkligen kämpa för den sak dom tror på.
 
POWER
 
 
 
 
På Gotland i månsds skiftet september  oktober. Helt underbart.
 
 
 
 
Och så har vi ju Min vän Ywonne Bergstrand som har varit min vän i tjugo år  och vi har skrattat så mycke 
Som vi har skrattat och tränat våra magmuskler.
 
 
Och så har det ju funnits goa vänner som kommit och gått , som det är i livet .
Vänner kommer och går hela livet , vi berikar våra liv ett tag sen går man vidare.
 
Men vänner skall man vara rädd om , kom det i håg. Och behandla mig med respect. Så finns jag alltid vid din sida.
 
 
 
 
Ha en toppen dag 
 
Kram till er alla 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0