KLÄDER

Kläder är ju något vi måste ha för att värma oss i olika lägen och medans dom skall värma oss så är det ju kul att man kan välja något som sitter bra och något som tilltar ens ögon.

På Zalando brukar jag handla och blir väldigt nöjd med mina varor . Jag är inget modefreak men jag gillar att använda kläder som klär en som man kan säga.
 
Mysbyxor finns i mitt hem och uppsjö av klänningar. Gillar att kvinnan ser kvinnlig ut. Dock inte för mycke.
Del där med lagomt är min melodi.
 
Då  våren står inför knuten är det ju dax att kolla in ens egen garderob igen och se vad som skall fyllas på eller resnas bort.
 
 
 
 
TÄVLING (Kollage): Zalando Fashion Week
 
1. Här | 2. Här | 3. Här
 
Sponsrat inlägg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0