Mer musik åt folket

 
Att låta sig trummorna ta en själv till en annan dimension.
Och meditera och uppleva det du inte trodde fanns.
 
 
 
Att låta shaman trumman spela , spela av flödet av kärlek och vishet.
 
 
 
Den bakre trumman är en Keltisk trumma  Drums. Och jag tycker att ljudet är lite hårt så jag beslutade att köpa en  annan  och jag beställde på nätet. Och när jag fick priset på den så tänkte jag direkt . på siffrornas betydelse.
Ja denna är den rätta. För änglarna och de ljusvarelser  som stöttar mig visade mig vägen.
 
Jag hämtade den på post utlämningen och tänkte.. Har jag köpt grisen i säcken ? jag började tvivla på att den inte skulle vara bra.
 
Men så kom jag hem och värmde upp den framför braskaminen Och jisses vilket bra ljud den hade. 
Och tänkte med ens .. varför tvivlade du ? du blev ju hänvisad denna..  
 
 
 
 
 
Och dessutom ser det ut som att det är ett hjärta i skinnet. Jag tackar allra ödmjukaste för det som offrat sig för mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så nu är det bara till att spela och låta energin flöda fritt.
 
 
 
 
Ha en underbar dag alla vackra själar
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0