på Tune

i dag var jag lite på tune.
 
Jag tog Sally och Cadillacen och drog mot gränsen.. Inte riksgränsen utan Länsgränsen.
Gränsen till Gästrikland där ja i Hofors så stannade jag  vid mitt gamla Jobb Sparköp och jag hälsade på Nanna och Annelie Söderblom och endast hon som hann med på kort, chefen körd med Nanna så det hanns inte med
 
 
 
För att sedan åka mot Brynäs i Gävle.. ja inte på hockey utan Hem till Henrik och hämta honom.
För att dra ner på City och haldla lita och äta god mat.
 
 
 
 
Otroligt god kyckling. Men jag ser fram mot att få laga min egen kyckling gryta ...
jisses nu rinner det... i munnen.
 
 
 
 
Så träffade vi på Sirpa och samspråkade en stund. Och Henrik blev lack på att agera fotograf.
å vad vi skrattade och smider planer.
 
 
 
 
Så kom Jag  till Angelica Rasmusson kompisen från Brasilien resan. Härligt att träffas och tala om våra upplevelser och även vi smider planer för framtiden. Det är härligt.
 
Sally ja hon blev utfräst ... ja Angelicas katter fräste och funderade vad det var för aliens som kom. då dom aldrig träffat en hund.
 
 
 
 
Men allt gick bra och djuren var intresserade av varandra  men höll avstånd.
 
Så blev tiden inne att åka mot Långshyttan igen och där väntade Ywonne med vanilj glass med blåbär.
 
 
 
 
Ja  då var dagen till enda och nu återstår resan i drömmen till natten. Jag säger bara ...
spänn fast säkerhetsbältet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0