Stockholm Täby

Jag har späckat schema då jag nu har långledigt. Jag har många att besöka när jag är här nere på låglandet.
Så faktiskt så är det lite stressigt. ingen vila direkt.
 
Jag drog mot vår huvudstad Stockolm och dess förort Täby
 
 
 
Här är Sally utnaför Täby centrum. Då vi åkte dit för Carolina jobbar där . Hon jobbar som frisör på Nikita.
Och i jag skall få bli lite bortskämd där.
 
Vi gästar Erics hem så jag träffar föräldrarna och deras hund Qwinsy Vi blir bjudna på en god Fiskgryta . Tack .
 
 
 
 
Han blev väldigt uppspelt av att Sally kom på besök. Men hon ville inte leka. Så hon sa ifrån.'
 
 
 
 
Men snälla sa han. men ack Nej inget lek.
 
 
Han är en  

Cavalier king charles spaniel 

och ser ut som en AKO kola . vilken goding va . :) 
 
 
 
Carolina shoppade en ny hatt,  hon passade henne perfekt.
 
 
 
 
Själv så fick jag ju bra hjälp på NIKITA hårsalongen med både klippning färgning och ögonbrynfix.
Och jag var allas mamsen :)  
 
http://nikitahair.se/
 
Tack
 
 
Ja jag hittade lite på shoppingen jag med både det ena och det andra ..
Nöjd över dygnet så drar jag återigen mot dalarna  till Ywonne.
Sally vilar och jag lika så, i morgon .. en annan dag att ta tag i .
 
Ha det bra alla vackra själar 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0