Tacksamhet

Ja Tack till min Nya vän Angelika som sa till mig att skriva min egen tacksamhetsbok.
 
 
 
Jag gick i väg till affären när jag gjorde ett extra skift på dagtid till Konsum och inhandlade en ny bok.
Min tacksamhetsbok. I den skriver jag varje dag över olika saker jag är tacksam för. Och raderna räcker ju inte till för varje dag över vad jag är tacksam för.
Men jag skriver varje dag En sida över olika saker jag är tacksam för.
 
 
 
 
Ja jag är tacksam för att ni accepterar mig som jag är.
 
 
 
 
Tacksam har jag varit mera de senaste fyra åren. Jag har varje dag tackat för olika saker.
Men nu har jag lagt in en högre växel. Och tackar ännu mera.
 
 
 
 
Och när man är tacksam så drar man till sig mera saker som man får äran att vara tacksam för.
 
 
 
 
Så kör hårt även ni som känner för det. Var mera tacksam för det ni redan har.
 
exempel.  maten ni äter , sängen ni får sova i, att ni har tak över huvudet, jobbet ni har, era barn, eran kärlek, naturen , ja det finns så mycka att var tacksam för.
 
 
 
 
Var tacksam för alla läxor ni fått.
Dom är en gåva till att utvecklas.
 
 
 
 
Tacka varje dag 
 
 
 
 
Tänker du negativa saker kommer mera negativa saker in i ditt liv.
Tänker du positiva saker kommer mera positiva saker In i ditt liv
Vad väljer du?
 
 
 
 
Här är jag vid Treeninghetskällan i Stjäensund.
 
 
Tacksam för allt vatten som finns tillgängligt för oss alla som behöver vatten.
Och tacksam för alla som vördar vattnet.
 
 
 
 
Tacksam för det välsingande vattnet i Brasilien
 
 
 
 
Här ovan är det underbar vattnet i den Bosniska pyramiden.  Tunnelvatten 
 
Ja jag är Tacksam
 
Have a nice day
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0