vad kan tänkas behövas

Ja vad behöver man ha för att känna sig bekväm i  olika situationer.

Rätt saker gör det ju lättare och roligare att utföra olika aktiviteter.
Så just do it .. snart är det sportlova och vad kan tänkas behöva .. skall ni träna  ut och åka skidor spela innebandy eller vad som helst.
Vi behöver olika saker för att göra vissa saker. Och rätt kallt så att gå naken är ju inte att föredra.
 
Visseligen bara en + här i Härjedalen i dag, men fuktig luft så kallt är det. 
Själv så packar jag för en liten tripp ner till bla Dalarna ett par dagar och har packat de kläder jag behöver ...
FÅR MAN HOPPAS :) 
I en nyinköpt väska. jisses amalia. JA den var rosa och liten ,men jag trycker ner det jag behöver.
 
Kollage: Nike
 
1. Skor | 2. Tröja | 3. Byxor | 4. Vattenflaska | 5. Strumpor | 6. Väska
 
Sponsrat inlägg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0