Fullmåne

                       I dag den 24/1 är det fullmåne och den är med kraft
 
 
 
Himmlen är fantastisk  fast jag inte förstår hälften ännu. Den är mystisk vacker och alldeles underbar  
och då vet vi inte ens här på jorden hur stor universum är .. den är oändlig.
 
 
Idagarna har vi dessa planeter på rad  och de flesta av oss kommer aldrig att få se detta igen då det går så många år emellan detta fenomen händer typ om 70 år
 
 
nästa gång.
 
Fullmånen i sin lysnade prakt skådas på himlen just nu, jag kom just in efter att har varit uta och låtit den lysa över mig.
Den är magisk och kraftfull. 
Och natten som var fick jag en hel del nya insikter . Och jag känner bara så här 
Det är härligt att ha det liv jag lever . Jag lever dag för dag och har ett sådant spännande liv.
Jaha tänker ni vad gör hon då ? sitter i stugan och åker till jobbet. ja det är ju så, men att få åke till jobbet i denna vackra natur att skåda varje gång till och från jobbet bara det är värt att hylla.
Jag har tak över huvudet. jag har mat för dagen. och jag har kärlek till det hela alltet.
coh så alla min resor då menar jag även de innre.
SÅ JAG ÄR SÅ TACKSAM.
För allt som givits mig dåde de bra och dåliga sakerna.
Jag har fått lärt mig och uppleft så mycke de sista fyra åren , så jag kan tappa hakan själv över allt.
Jag är tacksam för att min man valde att lämna mig  så jag fick denna chans i livet . 
Och jag tror inte att det var en slump. Utan denna väg var utsakad för mig. Och jag är tacksam.
 
Som Arja sjunger .. jag vill tacka livet ..
 
Ja tack säger jag med stor ödmjukhet. Och livet har mycke än att leverera  och jag tar tacksamt emot.
 
Ha det gott alla där ute i spacet  och ta var apå erat liv. Man vet aldrig när man skall checka ut.
 
 
 
                                                              
                                                                      
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0