jisses igen

 
 
 
Att få vara sig själv är i dagens läge ingen självklarhet.
Man måste passa in i ledet.
Men jag vägrar vara en Svensson och jag går min egen väg.
Och att jag är singel är självvalt.
Varför skall jag umgås med kalkoner när det finns örnar att omgås med.?
Jag vågar göra som jag vill.
Och jag vet att Många är avundsjuka på det då dom själva inte törs göra.
Så ni som Klagar på mitt liv  ta och lev erat eget liv i ställe så kanske även du/ni blir nöjd.
Men det är ju så typiskt svenskt att vara avund andra .
Jag är ingen ledsagare eller sällskapsdam.
Jag lever mitt liv  och jag låter er leva erat.
Att få leva i stillhet och inte låta sig påverkas av materiella ting eller  skvaller eller grannens nyfikenhet.
Ja det är en påfrestning. Men som sagt  jag gör som jag vill med mitt liv. Vare sig ni gillar det eller inte.
Tack och hej Leverpastej
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0