undrar

Ja man kan undra vad Universum har i sin bakficka.
Händer massor av saker både spännande och skrämmande tråkiga och roliga saker.
Och det händer ju så klart inte bara mig utan en hel del andra jordbor med.
Det lär ni ju ha märkt av.
 
 
 
Men som vanligt blir ju allt som det skall hur det än blir . Och vi får leva med det som sker och ta lärdom av det så kankse det blir lättare i nästa liv .. dom som kommer att återfödas. 
Själv så tror jag att detta är mitt sista liv.
Och jag är inte rädd att lämna in.
 
 
Så mitt tips till er alla är att hjälp alla  och älska din fiende.
För våld föder våld.
Så älska så föds kärlek.
Och det är härligt med kärlek. Ge kärlek även om du inte skulle få någonting tillbaks.
 
Läs gärna boken 
 
Kom , var mitt ljus.
 
ModerTheresa
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0